mandag 25. juni 2007

Irish Blood, English Heart

Irriatsjon over min egen tåpelighet brer seg nettopp no. Eg får lyst til å sei noko sånn som forbaska dritt eller hersens møl. Det høyrtes teit ut, men det er sant. Dobbelbooking for min eigen del, to helger på rad. Kanskje er det fordi motiva ikkje er heilt reine? Eg likar ikkje å gjera feil som eg ikkje kan gjera noko med for å forandre på. Møl. Ein telefonsamtale må takast, kanskje den kan hjelpa meg med å løysa verdsproblema...

http://www.youtube.com/p.swf?video_id=KKoS5X4SMrY&eurl=http%3A//www.google.com/search%3Fsourceid%3Dnavclient%26aq%3Dt%26hl%3Dno%26ie%3DUTF-8%26rlz%3D1T4DANO_no___NO207%26q%3Dirish%2Bb&iurl=http%3A//img.youtube.com/vi/KKoS5X4SMrY/2.jpg&t=OEgsToPDskJrvzJZEtOpDTWFX734egYE

For så høyt elsket...

12 kommentarer:

Anonym sa...

Da ordna seg, gjorde da ikkje?
Ikkje reine motiv?

Livet e herli^^

Anonym sa...

Jo reine er dei, men kanskje ikkje heilt slik som alle trur. Det stemmer at det løyste seg.

Det morosame var at då eg skreiv dette sat mor tre etasjer over og las fortløpande kva eg skreiv. Så eg vart møtt av eit glis då eg kom opp litt seinare.

Anonym sa...

Du altså.. Skifter helg gang på gang. Men alle gode ting er ikke 3. Jeg har hatt fri begge de første gangene vi skulle jobbe, men akkurat DENNE gangen skal jeg jobbe. Typisk.
Men jeg kommer når jeg er ferdig på jobb;) (Men kanke bli noe fest/overnatting hos meg, for jeg skal på jobb dagen etter og.. dritt..)
Men blir nok bra, det;)

Anonym sa...

Takk for at Øyvindsdotter gnir det inn! Eg er ein dust som gjer dumme ting og ikkje hugsar det han skal, likevel var det meg de valde... Haha, skyt ein elg, godnatt. ;-)

Anonym sa...

er d du sm er "dreadhead" og som har kommentert min blogg eller? :P Hehe..

Anonym sa...

No har me skifta helg noch einmal! Skifta zurück. Det blir bra!

Det var nok ein grunn til at det blei deg, Gud er jo ikkje dum.

Ikkje skyt ein elg, då blir det bot.

Anonym sa...

haha, nei ingen dreadhead her det er frøy

maria sa...

Kass helg blir det? (Om det er snakk om vaskingen og de framleis treng folk)

Øyvind Bye sa...

Kjære leder av Hardanger Krfu. Dere må være idealistiske! Kult at dere har opprettet hjemmeside..

Anonym sa...

frøy?

therese sa...

tror han mener at det er andreas frøyland du tenker på, og ikkje denne andreasen..

Anonym sa...

Kjære DTS-Australiastudent og idealist! Vi må ikke være idealistiske, men det er en stor fordel. Personlig har jeg like stor tro på en kombinasjon av idealsime og ren dyktighet! Dersom man bare har idealisme får man ikke gjort noe, ei heller dersom man bare har kunnskap.