onsdag 13. juni 2007

Framnes

Man vet ikke hva man har før man mister det, sies det. Men av hvem?


Hei alle dere som lurer på om dere kanskje skal begynne på Framnes. Kanskje du har takket ja, men fremdeles er litt i tvil. Fortvil ikke! Framnes er plassen, det kan jeg garantere 99,5% ifølge rektor Reinlund selv. Som sagt: Vi ønsker deg som var innom vår stand hjertelig velkommen, uansett om vi møttes på Skjærgårds, Explore, Impuls, en utdanningsmesse eller kanskje til og med flere av stedene! Selvsagt er også alle dere andre velkommen. Framnes er stedet der nye relasjoner blir skapt og livslange vennskap inngått! Så får dere heller bære over med oss når det gjelder hjemmesiden. Den er som saker og ting alltid er på Framnes: på bedringens veg! Vi lever i håpet om et bedre liv og en bedre veg å kjøre på...

17 kommentarer:

Øyvind Bye sa...

fint å drive litt reklame..
Framnes er jo stedet!

maria sa...

Dette meiner eg å ha sett før.. på Framnes si heimeside kanskje? Bra du skreiv det her òg, så er sjansen endå større for å rekruttera søkarar. Får håpa du har mange gutelesarar. Sånn sia flesteparten av dei som har søkt no er jenter. God ferie:)

mari sa...

Ej slår et slag for gutane. en, to, tre. Hurra. Ej e klar for 1.klasseguta til høsten. Hurra! Nei, vent: 3x3 hurra. hurra, hurra, hurra! Hurra, hurra, hurra! Hurra, hurra, hurra!

Anonym sa...

guta e bra å ha...

Byrknes sa...

du må ringa meg sørås!!!!!

Anonym sa...

smårips er også bær...

Anonym sa...

Forresten er eg imponert Maria

Anonym sa...

Smårips... Er det sånne som meg? hihi... jeg fniser ikke!=)

maria sa...

Imponert? Warum?

Anonym sa...

Her?

Anonym sa...

Kan vera ein fordel å høgreklikka og opna i nytt vindu...

Anonym sa...

Pga det som hmm sa... her?

maria sa...

Hmm.. no er eg òg imponert, over "hmm".

Anonym sa...

Hmm... Kem e eg? Av og te gidde eg ikkje logga inn.

Lindabk sa...

Dette begynner å få tendenser av et chatterom. Det er veldig positivt, betyr du har mange lesere og har kule innlegg:) Hurra (ble så engasjert av Mari)

Anonym sa...

Ja Hura ja for Etiopia

Anonym sa...

JT