fredag 1. juni 2007

Beundring




Eg vill med dete blogginlegget fortelle om mine to gode venner, Solvor og Joakim.
Solvor, som går i 3.klasse på Framnes er en svært ettertraktet ungkarskvinne som de fleste gutten/menn sikler etter. Hun er også en svært målbevist og seriøs person som jobber svært hardt på skolen for å nå sine mål, og som går godt inn i alle sosiale lag. Hun har også hat en svært flott fotballkarriære der ho bla.a spilte for Åsane i 2.div og kretslaget, før hgo bestemte seg for å trekke seg tilbake fra fotballen for å sate alt på skole,venner og kjærligheten. Den siste gikk det heller dårlig med. Men nok om det. Dette er en utrolig omtenksom og vakker person som eg syns det er en fryd å omgåes med!
Joakim er en varm og tolerant kar som går i 2.klasse på Framnes. Ja, han kan sine saker denne karen her. Matte og tysk går som det synger, og på fotballbanen er han rask som ett lyn! Etter å ha høstet inn de gjeveste karakterene i Matte, tysk,naturfag og engelsk, har joakims gått mot de politiske høydene. Som 2.nestleder i Krfu Hardanger er det mange som har spådd denne karen en lysende politisk karriære. Det snakkes allerede høyt om talentet.
Mvh Webmaster

1 kommentar:

Anonym sa...

Ærlighet varer lengst. Eg må seia at eg kan stå inne for alt!