søndag 27. mai 2007

Takk, tusen!

Takk for nokre flott timar mellom middag og kaffi idag 27. mai. Det lyste opp i ein sjuk og litt tungsindig kvardag. Hugsar du forresten det som forsvann ein gong frå bloggen? Eg fann det att idag, og det minna meg på at eg sa vi måtte snakke meir om det ein anna dag. Ein av dagane før sommarferien trur eg ikkje hadde vore så dumt. Dette var litt teit, men mobilen min er ute av funskjon og eg er ein slappfisk, men eg skal barbera meg idag.

For så høyt elsket...

1 kommentar:

Anonym sa...

Hei ja! Hmmm... Huske egentli itj så mytji tå d som stod på den andre bloggen, d som du slætta. Men d va væl nå sånn som at du snakka om det motsatte kjønn, om æ itj tar helt feil=)Men du kanj jo gi mæ ei innføring igjæn, kanj du itj? Joda, d va nånnj fine tima d schø. Skoillja egentli ha vårre litt mer kristendomsskriving, men prioriteringa vettu! SÅ bra at d va et lyspunkt! Lykke t me barberinga, og da antar æ barbering av lægga=) Muhaha....