søndag 13. mai 2007

Eg vonar og trur det er RX4 eller MX5



Eg vonar, for mi eiga skuld, at nokon kan hjelpa meg å finna ut kva modell Maxdaen til venstre i biletet er. Sjølv trur eg det kanskje er ein RX4 eller ein MX5. Dette hadde vore fint om noko, dersom det er nokon i det heile som les dette innlegget, kunne ha vore til hjelp ved å svara. Det vil kanskje vera i kraftigaste laget å seia at det ville vore sjølv lykken, men langt i frå hadde det ikkje vore.

For så høgt elska Gud verda at han gav son sin den einborne, for at kvar den som trur på han ikkje skal gå inn i fortapinga, men leva i æva.
Fri tolking av paven etter hugsen.

2 kommentarer:

Anonym sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Anonym sa...

Eg ser klart og tydeleg at Maxdaen din er ein bil. Det andra skjønar eg ikkje så mykje av.