onsdag 9. mai 2007

Prikkingar

Av og til hender det at kjenslene tar overhånd. Det er som oftast når eit hardt arbeid er gjennomført og det er tid for å slappe av. Då slappar eg heilt av. Skrur gjerne på litt musikk, og les litt i ei bok. Berre lyden av musikken gir meg då frysningar, på ryggen altså. Dersom eg så les, eller høyrer, eller ser noko vakkert då koker det over. Då må eg berre lene meg tilbake og sei som i songen: "When the love spills over and music fills the night, when you can`t contain your joy inside." Det er det eg trur dei er, desse små augneblunkane. Det som hender er det David skreiv så poetisk : "Mitt beger flyter over." Det er bevis nok for meg; det at eg har fått oppleve mitt beger flyte over. Dette er nok det vakraste som finst på jorda. Både det å få oppleve det sjølv, og det å sjå andre oppleve det. Ein kjenner velsigninga og kjærleiken breie seg gjennom heile kroppen. Eg trur på tross av min ungdom at det er eit slikt forhold Gud vil ha til oss. Ein relasjon der han berre fyller på, og det fortsetter å renne over. Kanhende er det meininga med livet?

For så høyt elsket...

1 kommentar:

Anonym sa...

Hei, Andreas ("trollet"?)

"Spotet" tilfeldigvis over denne bloggen i dag... D var jammen lenge siden jeg hadde vært på besøk i dette dypsindige hjørnet av internett. D var mye fint og filosofisk å lese. Sitter litt å tenker over hvor lite vi forstår av alt. hvordan alt kommer til å bli etter livet, og det VIRKELIGE livet begynner. D blir sikkert helt KONGE! Håper du har hatt en fin da, og at "barnepasset" i helgen går strålende... HUSK: Nå må du være et forbilde for de yngre, og ikke tulle så med mat og greier... =)

Go natt... Tror jeg går å legger meg jeg, iallefall sånn snart. Frisk og opplagt til russebryllup i morgen!

Klem Ragga