tirsdag 20. oktober 2009

Varme

No vert det varmt rundt i huset; i gongen og på soverommet. 2 nye panelomnar skal på plass og Framnes si straumrekning aukar noko. Det spelar inga roller når ein brukar fleire millionar kvart år på straum, slik som Framnes gjer. Tenk å levA i lavutsleppsamfunnet. Det er min draum.

Sjå for deg følgande: Framnes, den grøne skulen! Viss me gløymer å sjå stort på ting gløymer me å levA. Ein ting har eg erfart i mitt korte liv: Alt er mogeleg!


Å leva i en varm kultur og eit varmt land trur eg også kan vera min draum.

Det er synd at den norske kulturen er så kald og at me ikkje snakkar i lag på bussen.

A-infinitiv er viktig å brukA konsekvent.

Hardanger er ikkje ein tabloid plass.

For så høgt elska...

3 kommentarer:

Little Man From Another Place sa...

Det er i alle fall mange som sliter med å bruke a-infinitiv konsekvent:)

Andreas sa...

Heldigvis. Viss ikkje hadde me ikkje hatt bruk for norsklærarar.

Andreas sa...

Haha, eg visste ikkje kven den vetle mannen frå den andre staden er då eg skreiv det.