søndag 4. oktober 2009

Skriverier

På Laptopen min har eg ei mappe eg kallar "Mine Dokumenter." I denne mapp, ligg det ei mappe kalt "Skriverier." Der ligg det mykje artig av både tankar, ord og gjerningar. Noko av det er publisert, medan noko er ikkje. Noko er hemmeleg, ingen andre har lese det. Berre eg, og Gud. Det er viktig å ha noko som berre du veit om, men kanskje endå viktigare at det som berre du veit om går an å fortelja til andre.

I kveld reiser eg saman med 76 (trur eg) andre til Tunisia. Sist eg var i Tunisia levde eg livet som ung, dum og uerfaren utan sjølvinnsikt. Eg er framleis ung, dum og uerfaren, men har noko meir sjølvinnsikt, forstå det den som kan. Det vert 10 dagar i ein anna kultur, 10 dagar i Afrika, 10 dagar spekka med ansvar.

9 månader i Skien var ganske herleg eigentleg, ganske enkelt avdi me som stundentar hadde så lite ansvar, men det vært kjedeleg med lite ansvar i lengda.

Det er godt å ha ansvar, sjølv om det tar på.

Sjekk ut www.framnes.vgs.no så finn du plutseleg ein link til reisebloggen vår.

Eg må øva meg på Nynorsken.

For så høgt elska...

4 kommentarer:

Anonym sa...

Ja, du må visst øve deg på nynorsken... "men det vært kjedeleg ..." = "men det vert keisamt ..."

Uansett, framnes.vgs.no/tunisiablogg --> that@s it baby!

Anonym sa...

Evt. "men det vert kjedeleg" sidan det er lov å skrive både kjedelg og keisamt.

http://www.dokpro.uio.no/perl/ordboksoek/ordbok.cgi?OPP=kjedeleg&nynorsk=S%F8k+i+Nynorskordboka&ordbok=bokmaal&alfabet=n&renset=j

Håkon Lyngøy sa...

Er det ansvar som gjør livet gøy? Ansvar gir hensikt... kanskje?

Anonym sa...

ma sjekke:)