mandag 27. desember 2010

Stjernesludd

I går var eg i fjellet saman med gode vener og kjende på kulda og freden. Nokre hundre meter eitt stykke gjekk eg åleine litt framføre dei andre. Meir trengtes ikkje for å finna ut av andakten eg skal ha på nyttårsafta; nokre minutt åleine i fysisk aktivitet i friluft.

Eg tenkjer visst klårare ute i naturen.

Det var ei merkeleg oppleving.

I kveld gjekk eg jamført twitter heim mellom istappar og snøkrystallar i måneskin og 16 kalde grader. Eg gjekk saman med Kurt Nilsen og songen hans Stjernesludd. Under her ser du noko av det eg såg på veg heim, om enn i ei noko anna drakt.

5 kommentarer:

Elisabeth Eide sa...

Utrolig flott blogg du har Andreas! Har lest den en stund nå, blir mer og mer inspirert :) Takk!

Andreas sa...

det var kjekt, ha ei god romjul.

ragga sa...

Mange innlegg som kommer fort på rekke og rad nå. Det liker jeg! :D Det gjør meg glad, takk Andreas.

Roger Drange sa...

"I fjellet saman med vener og kjende...", "...og kjende på kulda". Stilig!

Andreas sa...

Det er mykje som er stilig. Blant anna du, Roger; du er stilig.

Inspirasjon har dessverre liten verdi dersom det ikkje fører til ei forandring.