onsdag 8. desember 2010

Schizofreni

"Gårsdagens fremtid er fortid i morgen."

Det er lenge sidan eg har vore oppe ei natt eg veit eg burde ha fått sova framføre ei datamaskin med internettoppkobling.

Akkurat no tenkjer eg at det hadde vore herleg å berre vore ein vanleg student som kunne brukt tida mi på det eg aller helst vil og på same tide verta opplyst og utfordra i staden for å heile tida skulle oppfordra, utfordra og opplysa. Samstundes veit eg at eg mest sannsynleg kjem til å ha alt for mykje å gjer resten av livet.

Kva trur du: hadde Luther rett då han sa at eit menneske er både syndar og rettferdig på same tid? Eller har dei rett dei som meiner at det ikkje er mogleg "å vera andeleg schizofren?"

Det er ikkje store problem eg har å stri med tenkjer eg. Eller er det eigentleg det?

For så høyt elsket...

2 kommentarer:

russiske damer sa...

Vakker poesi. Eg likar! Ønsker deg hell.

Andreas sa...

stilig