fredag 27. august 2010

Nerd

I dag las eg i kjent nerdestil ei bok: "Afghanistan og Taliban." Så sær går det faktisk ann å bli sjølv om ein berre er 21 år. Det er noko som har dradd merksemda mi mot Afghanistan sidan eg ei natt i vetterferien las boka til utanriksministeren som alle likar så godt. Den natta hugsar eg godt. Mange gamle tankemønster vart rivne ned og høve eg aldri tidlegare hadde sett føre meg vart med eitt reelle. Det var ymse grunnar til dette. Norsklektoren min på gymnaset lærte meg at ymse er eit i hovudsak negativt ladd ord. Boka frå 2008 hadde ein hovudbodskap: ISAF si framferd i Afghanistan er fåfengd.

Tenk om eg kunne vore så strukturert og dyktig og arbeidsam at eg ein dag kunne arbeida med internasjonalt diplomati og fredsarbeid og global politikk som verkeleg monner der det trengst. Det hadde vore noko det. No er eg berre trøtt og lei og litt småsjuk og har litt for mange tankar i hovudet på ein gong.

Inn til vidare er eg berre litt nerd.

Månen lyser fint gjennom skyene i natt.

For så høyt elsket...

1 kommentar:

Barbro sa...

Den natten der virker som den type netter vi kunne sittet og hatt en GOD samtale og tittet på månen Andreas ;)