torsdag 17. juni 2010

Arbeid

Det finst så mange typar arbeid:

-lett arbeid
-tungt arbeid
-slitsomt arbeid
-betalt arbeid
-hardt arbeid
-grønt arbeid
-svart arbeid

I dag har eg arbeida hardt, berre motivert ut i fra at eg ville arbeida hardt og tena pengar.

Det var godt å arbeida utan ei ansvarskjensle; berre gjera noko praktisk som kan målast.

Sumaren eg byrja i 3. klasse på vidaregåande var eg litt rundt om i verda. Ein plass traff eg ein blid sørlendig som sa: "Be som om du ikkje skulle arbeide, og arbeid som om du ikkje skulle be."

Dette skreiv eg opp i dagboka mi, saman med eit sitat av Henrik Ibsen: "Man skal ei lese for å sluke, men for å se hva man kan bruke."

Det minna meg sånnn om det som Arne Næss innleier favorittboka til meg og fleire med:"Det viktige med en bok er ikke de tankene den inneholder, men de tankene den skaper."

Seinare har eg ikkje hatt dagbok, men nattbok av og til.

For så høyt elsket...

3 kommentarer:

Marita sa...

nattbok > dagbok

Andreas sa...

Krokodillen et nattboka.

Marita sa...

Eventuelt kråka. Fordi alle veit at både kråker og krokodillar tykkjer nattbøker er best.