mandag 21. september 2009

Facebook-melding til en venn

Jeg Håper DU har det bra og at du lever livet med alt det ansvaret du nå innehar! Du er vakker når du ler!:) Og ellers også da selvsagt. Engasjement er sekundært, det er uinteressant dersom det ikke fører til en forandring. Inspirasjon er ingen vits om den ikke får utløp. Engasjement er ubrukelig uten handling, derfor er det så bra at du er en av de som lever et slikt liv; Du lar engasjementet føre til handling. Du handler på det du tror Gud har for deg og lever på tro! Det du gjør er stort, selv om det kanskje ikke føles sånn alltid. Mor Theresa sa en gang: "Det jeg gjør er kanskje bare en dråpe i havet, men uten den dråpen ville havet vært mindre." Se på frukten! Vince Esterman sa; "Vi er høstens arbeidere!" En annen luring og nær venn av meg sa: "Høsten er stor, men arbeiderne få!" Andreas Sørås siterer en politiker: "Alt som skal til for å forandre et samfunnets kurs er noen få forplikta mennesker." (Fritt oversatt fra engelsk) Selv om vi er bare er noen få kan vi forandre samfunnet.

Jeg drømmer å forandre hele samfunnet, hele verden, men jeg kan ikke gjøre annet en å tjene der Gud har stasjonert meg og vite at Han er den som forandrer Verden!;)
For så høyt elsket...

5 kommentarer:

Anonym sa...

Den vennen er nok særs takknemlig. Det er flott og godt med slike meldinger. Vi liker det. Stå på! Du er utstasjonert og kalt av Gud.

Andreas sa...

Kva skumle rykter har du spredd i Skien?

ragga sa...

Rykter?

Andreas sa...

Berre tulla!

Anonym sa...

Takk for interessant informasjon