mandag 3. desember 2007

Vampyrane kjem(

No kjenner eg det noko på same måten som alle dei nettene eg satt oppe åleine i fjor å skreiv og snakka med menneske. Forskjellen er berre at menneska er borte. Dei held seg unna og unngår kontakt til ei viss grad. Det er litt synd på ein måte, men eg trur dei relasjonane som har vorte ordna opp i har kome styrka ut av det. Det er godt å veta! Minna kjem attende. Eg har blatt gjennom heile arkivet og sett på kva det eigentleg er eg har gjort på sidan då, den gongen i mars/april ein gong livet mitt byrja å forandre seg. Trur eg i alle fall då. Nei eg veit det eigentleg, og takk for det. Eg er så glad over at eg tok feil ang. akkurat det! No skal eg snart dyppa peparniter i kaffien og veta at det er dei lange nettene utan tanke på at morgondagen startar tidleg som er dei beste.) Ikkje

7 kommentarer:

Anonym sa...

Jeg tok den parantesgreia di altså. Men så sant så sant det du skriver. Arkiv er det greit å ha, særlig hvis det er et slikt et du har. Forandring fryder sier nå jeg! Peppernøtter er digg... Forresten, jeg har fått meg presskannekaffe! NAmnam... Kom hit til N229, inviter med deg din kjære, og jeg står klar til å servere!

Anonym sa...

Er det meg det? For eg er lett med. Kjære Andreas, det skulle vera peparneter, altså peppernøtter. Det er fint å ha fri.

Anonym sa...

Ja, min kjære JOhanna, det var lille deg jeg siktet til! KOmmer du en eller annen gang blir jeg kanskje så glad at du får kaffe=) tjohei.... Biologi on the tapet today!

Anonym sa...

Åh, eg skulle så gjerna kjære Raggz, men no er det lenge sidan du sa det, og fekk det ikkje med meg. Vil du vera med meg og Hildz på date imåro kanskje? Det kan bli spass!

Anonym sa...

Nei, eg berre tulla. Beklager. Glømte at du har englisj...

Anonym sa...

hoho....

Roger Drange sa...

Andreas, er eg ein vampyr?