onsdag 11. november 2009

Jonatan David Helser

Faren til han på videoen over underviser kvart år ï januar på DTS-en i Skien med tema: "To live from the heart." Det handa verkeleg om å verta sett i fridom. Ikkje så mykje om likhet og brorskap, sjølv om det også er gode ting.

Det er ikkje så mykje blogge-miljø der, i Skien altså. Fann ut i dag at eg har blogga mindre i 2009 enn i 2007, sjølv om eg ikkje byrja blogge før eit stykke ut i 2007. Det er kjekt å blogge. Det er også kjekt å vera i Skien. Neste gong eg er der må eg blogga og vera der på ein gong. Eg vonar det ikkje vert så lenge til for boka til Andreas Nordli sette spor meg. Ho engasjerte ikkje, men sette djupe spor: "Utfordringen - fra 1989 til Verdens ende"

Det er merkeleg korleis livet forvandlar seg.

For to år sidan ante eg knapt nok kva misjon var for noko...

Politikk visste eg litt kva gjekk i, men ikkje så alt for mykje.

For så høyt elsket...

3 kommentarer:

Håkon Lyngøy sa...

Hadde du hatt større innverknad på politikken dersom du hadde vore medlem av arbeiderpartiet?

Andreas sa...

I høg grad! Har nokre gongar tenkt at det må vera vegen, men det må vera traust å heile tida måtte kompromissa istandefor å kunne seia kva ein meiner i enkeltsaker.

Ragga sa...

Det var et godt innlegg. Liker!