søndag 26. august 2007

Etiopia

Denne uken gikk sabla fort. Takk til alle dere som valgte å nedprioritere seg selv for å kunne forandre livene til Etiopierne. Uansett om det var bilvask, barnepass, bokbind, loppis, kafe, presentasjon og informasjon, buttons, kiosk eller boksalg så takk. Uten akkurat din hjelp hadde aldri denne uka blitt den samme. Takk for alle ideer, forlag og iniativ. Det er kanskje det viktigeste. Ta vare på iniativet ditt og leit etter engasjementet om du ikkje har det.

Eg hørte en gang at Framnes var tidenes plass. Det hadde den aldri vært uten tidenes folk. Neste uke blir det valg. Både på den ene og den andre måten. Håper alle gjør seg opp en mening i Tide.

Kanskje dette skulle ha vorte gjort på eiga hand...

For så høyt elsket...

4 kommentarer:

maria sa...

Denne veka har gått fort, ja.. Kjennest ut som om me begynte for 2 månader sidan. Valget blir spennande, eg gler meg litt. Du gjer ein kjempejobb, så då veit ein at iallfall eit valg er gjort rett til no. Håpar dei andre òg blir rett. Je..

Lindabk sa...

Nå har jeg har endelig lært meg hvordan man legger bokbind.

Anonym sa...

Og takk til Christopher og hans medarbeidarar :)

Anonym sa...

Ja kiosken er nemnd, men et er ikkje tvil om at dei gutane har lagt ned ein ekstra tidkrevjande innsats som ikkje er særleg synleg. Og attpåtil skaffa ein gratsi bærbar PC. Blir det neste betalingsterminal?
Takk igjen!