onsdag 10. oktober 2012

Hvor mye er Kongshaug verdt for deg?

Nå har du muligheten til å være med å vise hvilken mobiliseringskraft som finnes i Norge. Kongshaug Musikkgymnas har på statsbudsjettet for kommende år blitt tilgodesett med 3,2 millioner mindre enn de foregående årene. Hvorvidt dette er en gal vurdering har jeg for lite kunnskap til å si noe om. Uansett er Kongshaug en skole som er for god til at 20% av budsjettet kan bli faset ut i stillhet på denne måten. Vi kan ikke la det skje. Å protestere mot myndighetenes manglende tilskudd kan hjelpe, men det som helt sikkert vil sørge for at Kongshaug for fortsette med sin livsforvandlende virksomhet i fremtiden, er om du og jeg åpnet hjertene og lommebøkene og sørget for at skolen ikke lenger behøver å være avhengig av dette tilskuddet.


3,2 millioner er lite for en stor Gud.

Hvor mye er Kongshaug verdt for deg?



For så høyt elsket...

1 kommentar:

Sunniva sa...

Hei!
Som tidlegare Kongshaug elev kan eg konstatere at eg hadde mange kjekke stunder på Kongshaug, men at eg no har insett at protestantismen er ei lygn. Du får gjerne vitje min blogg kvitekristkvinne.blogspot.com eller lese litt om mi andelege reise på min engelske blogg http://www.polarprefecture.blogspot.se/p/my-testimony.html

Helsing Iselin