mandag 2. mars 2009

Politikk og studier og plikt og sånn og framtida.

Når eg no etter snart sju månader i den nette byen Skien skal legge ut i den store verda for å oppleva, læra, forkynna, leva og kven veit kva meir så er det med ein tanke om urø eg no set meg ned. Kva skal eg gjera til neste år? Kven er vel eg? Kva er min del i den store planen? Dei siste dagane har eg lese ei bok som heiter planen. Ho omhandlar den store og nærmast utrulege planen Gud har hatt for menneskeheiten. For ein Fantastisk Gud det er vi trur på.

Eg skulle ønska eg fekk meir av hans perspektiv. Men akkurat no skulle eg ønska eg hadde min eigen pult. Det gler eg meg til eg får.

Får å seia det slik og dela kva som hender med verdsveven så reiser eg til Etiopia igjen den 16. mars. Returen er akkurat for sein til å få med seg vetlebror sin konfirmasjon. Elles har eg fått ei innkalling til Dillingøy 9. juni. Så snakkast meg i heimfylket til sumaren. Har du lese boka "Ferdaminni fra sumaren 1860"? Den ynskjer eg å lesa i sumar.

Og så gler eg meg fryktelig til å leva eit normalt liv og studera eit eller anna.

No skal eg verta utsendt.
For så høyt elsket...

5 kommentarer:

Roger Drange sa...

Når forlet du fedrelandet? Det hadde vore fint med ein telefonsamtale.

. sa...

Du gode Andreas. Ville bare onske deg ein rik og innholdsrik outreach. No e eg snart paa vei heim fraa Thailand. Outreach er totf, utfordrende, spennende, laererikt og helt fantastisk viss du tar Gud med deg, og det regner eg med du vil. Husk at outreach ogsaa handler om aa vokse naermere Gud. Han vil bruke deg, men kanskje forst og fremst ta deg dypere i forstaaelsen av Hans kjaerlighet og trofasthet. Gud velsigne deg rikt. Hils alle som eg e gla i..
Jannemoren

. sa...

Maa bare nett sei at det henger et saa fint bilde av di kjaere soster paa kjoleskapet vaart her paa gjestehuset i Thailand. Det faar meg til aa tenke paa deg kvar gang eg spiser, det er veldig koselig:)

Anonym sa...

Dere mine venner er så utrolige! Dere fyller meg med tro, håp og kjærlighet og inspirerer meg til å ta nye tak. Takk! Eg reiser til Etiopia måndag 16. mars. Eg er klar for Gud og det han har for oss, så får me snakkast i sumar Jannemoren og dela litt. Reiser du til Manila forresten? Eg er invitert i 3 bryllaup i sumar trur eg:) me snaks

. sa...

det hores bra ut. klart eg reiser til manila! blir du med?? det hadde vaert konge!!! Billige billetter hos air asia... ja, vi prates. Det gleder eg meg til