søndag 8. mars 2009

Everything

Eg er så glad kvar jolekveld det er eg virkelig, men eg er og så glad på fortrulegheita (om det er eit ord) og mine sine vegner. Han har på ny gjort sitt inntog i mitt liv. Alt som skulle til var ei bøn saman med gode vener (hugsa du Roger? Då vart eg så glad) og ei avgjersle. Nye venskap for livet har vorte skapte i fortrulegheita, og me får letta på bører ein ikkje treng å bera åleine. Også vil eg at de skal sjå denne filmen (eg trur mor mi kjem til å lika han, dersom ho då les denne bloggen);



Han er så bra. Gud rører hjarta mitt kvar gong eg ser han. Rører han litt i ditt og?

3 kommentarer:

Anonym sa...

Kjempebra Andreas du hadde rett eg lika han veldig godt.

Anonym sa...

Åhh... den var jammen fin, andreas. takk for ei fin påminning i dag. Jesus rørde verkleg hjarta mitt.

Anonym sa...

ååh, den e so fin! var med å dramatiserte an på sagavoll, veldig spesielt å sjå andre sin reaksjon på den. rører med hjarta mitt kvar gong! takk
- maria niko-