søndag 14. juni 2009

Tidi skal opna seg

Dette las Herdis i går. Herdis Austevoll altså. Kona til Odd-Inge.Det er eit fint dikt som dei har lese kvart år på Framnes. Også no i 2009 når desse flotte folka skal reise. Eg har starta på mitt fjerde år og fått ein fin blå dress og køyrer rundt in ein fin Pick-up av merket Mazda. Det er eit fint liv, både på dagen kvelden og natta. Eit fint liv med arbeid, Jesus og menneske.

Du er hjartans velkommen til leilegheita attmed rektor på den vakre Framneshalvøya. Eg skal visst bu der dei neste 12 månadane.

Eg vonar KMS let meg måla eit strok.

No skal eg snart å henta ein kaffitraktar.

6 kommentarer:

Roger Drange sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Roger Drange sa...

tysdag

Roger Drange sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Anonym sa...

Eg e lætt med!:)

joakim sa...

tenker du er stamm i blå dress

Anonym sa...

kor vart du av Roger?