mandag 19. januar 2009

"Og gjer alle folkeslag til mine disiplar..."

Opplevingane dei siste dagane har vore oppmuntrande. På ny har eg vorte minna på at det er ikkje så mørk som dei skal ha det til. Over heile verda er det små samankomster av menneske som ikkje ønsker anna enn å kome saman for å prise Herrens navn, og det har han virkelig behag i.
Til dømes dei 14-15 ungdommane som kvar fredag samlast i den vesle byen Mustvee øst i Estland. Slike grupper finst det over heile verda, og Herren vår Far har behag i dei.

På eit eller anna merkeleg vis synest eg det var nok vakkert over det heile...

For så høyt elsket...

3 kommentarer:

Anonym sa...

Som ivrig lesar av denne kvalitetsbloggen, ser eg frem til ett inlegg som omhandler Midtøsten krisen, og noen tanker og profetier rundt dette! ikkje føl noe press, men du er en klok mann unge lovende Bromlebassen!

Anonym sa...

Kva trur du Jesus synest om Barack? Takk forresten.

Øyvind Bye sa...

fy søren! akkurat det har jeg også tenkt på så mange ganger. så fantastisk!!!